Droseļvārsta devējs automašīnai
Droseļvārsta devējs mūsu interneta veikalā
Benzīna dzinējā degmaisījuma sagatavošana parasti notiek jau ārpus degkameras. Šim nolūkam degviela zem augsta spiediena (līdz 120 bāriem) tiek iesmidzināta vai nu pirms, vai arī aiz degvielas iesmidzināšanas droseļvārsta. Atkarībā no vārsta stāvokļa gaisa masu ieplūdes kanāls tiek atbrīvots, un tajā var ieplūst vairāk vai mazāk pieplūdes gaisa pa ieplūdes vārstu. Veicot paātrinājumu, tiek noteikts pareizais degvielas daudzums attiecīgam darba stāvoklim; droseļvārsta stāvokli nosaka droseļvārsta devējs un nosūta to dzinēja vadības blokam. Līdztekus ar citiem kontroles faktoriem, tādiem kā dzinēja ātrums, gaisa spiediens un dzinēja temperatūra, tas aprēķina katrai gaisa plūsmai atbilstošo degvielas patēriņu un tādējādi kontrolē iesmidzināšanas sistēmu. Tiek izmantoti divu dažādu konstrukciju drošeļvārsta devēji.
Veidots kā droseļvārsta slēdzisŠajā konstrukcijā devējs nosaka tikai divas darba pozīcijas - tukšgaitu un pilnu slodzi. Šie divi pārslēgšanas punkti tiek nosūtīti uz dzinēja vadības bloku, kas samazina degvielas padevi (tukšgaita) vai papildus to palielina (pilna slodze).
Veidots kā droseļvārsta stāvokļa devējs (potenciometrs)Tajā droseļvārsta devējs ir uzstādīts uz droseļvārsta rotācijas ass un darbojas līdzīgi potenciometram. Atkarībā no ventilācijas vārsta atvēršanas leņķa mainās arī izejas signāls. Tas tiek veikts ar regulējamu elektronisko pretestību. Droseļvārsta stāvokļa devēja bojājumi izpaužas ar to, ka dzinējs pretēji akseleratora pedāļa stāvoklim uzņem citus apgriezienus. Izmantojot salauztu devēju, dzinēja darbība vairs nav apmierinoša, tādēļ nekavējoties jāveic tā nomaiņa.
Veicot nomaiņu, nepareizās vērtības no dzinēja vadības bloka ir jādzēš ar piemērotu auto elektroniku, un jaunais devējs ir jāpielāgo dzinēja vadības blokam. Piemērotu droseļvārsta stāvokļa devēju, droseļvārstu vai citas dzinēja detaļas, tādas kā atgāzes recirkulācijas moduli (EGR) vai kloķvārpstu, jūs varat lēti iegādāties mūsu interneta veikalā.
Vairāk rezerves daļu no kategorijas Dzinējs
- Spraudkontaktu skaits: 3
- Spraudkontakta korpusa forma: ovāls
- Griešanās virziens: pulksteņa rādītāja virzienā
- Papildu artikuls / Papildu info 2: bez vada
- Stiprināšanas urbumu skaits: 2
- Spriegums [V]: 12
- Griešanās virziens: pulksteņa rādītāja virzienā
- Spraudkontaktu skaits: 3
- Masa [kg]: 0,022
- Spraudkontaktu skaits: 3
- Spraudkontakta korpusa forma: apaļš
- Griešanās virziens: pulksteņa rādītāja virzienā
- Stiprināšanas urbumu skaits: 2
- Papildu artikuls / Papildu info 2: bez vada
- Spraudkontaktu skaits: 3
- Spraudkontakta korpusa forma: ovāls
- Stiprināšanas urbumu skaits: 2
- Griešanās virziens: pretēji pulksteņa rādītāja virzienam
- Papildu artikuls / Papildu info 2: bez vada
- Spriegums [V]: 12
- Spriegums [V]: 12
- Masa [kg]: 0,05
- Ekspluatācijas režīms: elektrisks
- Spraudkontaktu skaits: 4
- Jaunā det. obl. jāsal. ar veco det.(īpaši OE/oriģ. det. Nr.)
- Spriegums [V]: 12
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem bez E-Gas
- Stiprināšanas urbumu skaits: 2
- Spraudkontaktu skaits: 4
- Spraudkontaktu skaits: 3
- Ekspluatācijas režīms: mehānisks
- Griešanās virziens: pretēji pulksteņa rādītāja virzienam
- pēc izvēles
- Griešanās virziens: pulksteņa rādītāja virzienā
- Spraudkontaktu skaits: 3
- Masa [kg]: 0,024
- Krāsa: melns
- alternatīvais remkomplekts: 550149
- Garums [mm]: 75
- Griešanās virziens: pretēji pulksteņa rādītāja virzienam
- Spraudkontaktu skaits: 3
- Spraudkontakta korpusa forma: taisnstūrains