Sprausla / smidzinātājs / emulsijas caurule / pde automašīnai dīzelis un benzīns
Sprausla / smidzinātājs / emulsijas caurule / pde dīzelis un benzīns mūsu interneta veikalā
Izmantojot izplūdes gāzu emisijas likumu prasības, 80. gadu beigās vieglo automašīnu nozarē ierastos benzīna dzinējus aizstāja dzinēji ar iesmidzināšanas sistēmu. Atšķirībā no benzīna dzinējiem, kuros reti ir iespējams ietekmēt maisījuma veidošanas procesu, dzinējos ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu samērā precīzi tiek kontrolēts gaisa-degvielas sastāvs svaigā degmaisījumā.
FunkcionalitātePastāv atšķirības starp automašīnu benzīna dzinējiem un dīzeļdzinējiem. Atšķirībā no benzīna dzinējiem, kur degviela parasti nokļūst ieplūdes sistēmā vai pirms dzinēja ieplūdes vārsta tiek ievadīta ar augstspiediena sūkņa iesmidzināšanas sprauslām, dīzeļdzinējos degvielas padeve notiek gandrīz vienīgi tieši degkamerā vai priekškamerā. Tikai pēdējo divu gadu desmitu laikā benzīna dzinējiem tika izstrādāta tiešā degvielas iesmidzināšana un ieviesta degkamerās. To trūkums ir degvielas iesmidzināšanas sprauslu augstā siltumslodze. Katram cilindram ir pašam sava tiešās iesmidzināšanas sprausla, kas ir savienota ar centrālo augstspiediena sūkni, izmantojot degvielas padeves cauruli.
Sūkņa - sprauslas sistēma (PDE)Lai panāktu vienotu degvielas daudzuma iesmidzināšanu, visām līnijām no sūkņa uz iesmidzināšanas sprauslām ir jābūt vienāda garuma, pretējā gadījumā rastos nelielas spiediena atšķirības - tam ir milzīga ietekme uz izmešu emisijām. Šī problēma tika atrisināta, izstrādājot dīzeļdzinēju sūkņu - sprauslu sistēmu. Tajā uz katra cilindra atrodas atsevišķs sūknis, kas rada spiedienu tieši un nosūta to uz iesmidzināšanas sprauslām.
„Common Rail” sistēma„Common Rail” sistēmā spiediens tiek radīts kopējā tvertnē un iesmidzināts pa kopējās caurules iesmidzināšanas sprauslām visos cilindros.
Ja jūsu automašīnai ir nepieciešama iesmidzināšanas sprausla, inžektors vai augstspiediena sūknis, mūsu interneta veikalā jūs varat tos pasūtīt par īpaši izdevīgu cenu.
Vairāk rezerves daļu no kategorijas Dzinējs
- Ražotāja ierobežojums: TOYOTA
- OE-numuram: 23670-29116
- Kvalitāte: OE specification
- Ekspluatācijas režīms: elektriska vadība
- Masa [g]: 600
- Bruto svars [g]: 800
- alternatīva prece: -
- Aizvietojamā daļa
- Degvielas sagatavošana: Common Rail
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar blīvgredzenu
- Aizvietojamā daļa
- Degvielas sagatavošana: Common Rail
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar blīvgredzenu
- Statiskā caurplūde pie 3 bar, viela: n-heptāns [g/min]: 670
- Pretestība [Ohm]: 12
- Degvielasveids: Benzīns
- Aizvietojamā daļa
- Degvielas sagatavošana: Common Rail
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar blīvgredzenu
- Statiskā caurplūde pie 3 bar, viela: n-heptāns [g/min]: 269
- Pretestība [Ohm]: 12
- Degvielasveids: Benzīns
- Ražotāja ierobežojums: Citroen; Fiat; Ford;
- OE-numuram: 6C1Q-9K546-AC
- Kvalitāte: OE specification
- Ekspluatācijas režīms: elektriska vadība
- Masa [g]: 560
- Bruto svars [g]: 760
- alternatīva prece: -
- Statiskā caurplūde pie 3 bar, viela: n-heptāns [g/min]: 192,9
- Pretestība [Ohm]: 12
- Degvielasveids: Benzīns
- Statiskā caurplūde pie 3 bar, viela: n-heptāns [g/min]: 374,2
- Pretestība [Ohm]: 12
- Degvielasveids: Benzīns
- Papildus artikuls / Papildus informācija: ar blīvi
- Rekomendējamo piederumu artikula numurs: A2C59514036
- Ievērot tr. līdzekļa ražotāja norādījumus
- Papildu artikuls / Papildu info 2: Vadības bloks/ Programmnodrošinājums ir jāapmāca/jāatjaunina
- Jaunā det. obl. jāsal. ar veco det.(īpaši OE/oriģ. det. Nr.)
- Degvielas sagatavošana: Common Rail
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar blīvgredzenu
- Degvielasveids: Dīzeļdegviela
- Rekomendējamo piederumu artikula numurs: X11-800-001-002Z, X11-800-002-002Z
- Papildu artikuls / Papildu info 2: Vadības bloks/ Programmnodrošinājums ir jāapmāca/jāatjaunina
- Ievērot tr. līdzekļa ražotāja norādījumus
- Jaunā det. obl. jāsal. ar veco det.(īpaši OE/oriģ. det. Nr.)