Grozāmass automašīnai
Grozāmass mūsu interneta veikalā
Ļoti daudz šasijas komponenti ir, lai savienotu šasiju ar riteņiem. Šasija sastāv no vairākiem komponentiem, no kuriem daudzi nes atbildību par stūres, piekares un transmisijas slāpēšanas efektu. Neskatoties uz stūres „šarnīra” neizteiksmīgo izskatu, tas nodrošina gludu, peldošu braucienu un ir tieši atbildīgs par stūres kustību. Bez stūres šarnīra vibrācijas varētu nokļūt pasažieru nodalījumā pat ar filtru palīdzību. Stūres pirkstus bieži piemin kā riteņa stiprinājumus. Kā parasti, pirksti priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem būtiski viens no otra atšķīras.
Izmantošana un materiālsTas parasti ir atkarīgs no stūres vadības, kāda tipa riteņu stiprinājums tiek izmantots. Piemēram, ja tā ir cietā ass, kurai var pievienot, rotējošo vai fiksēto. Savukārt neatkarīgajai piekarei tas izskatās mazliet savādāk. Stūres funkcijas kulaciņi jau ir integrēti vadošajā asī vai piekarē. Stūres pirksti pieder pie neatkarīgas transporta daļas. Tas nozīmē , ka tie pārvietojas laikā kopā ar riteni un atsperi.Tas palielina slodzi uz šo piedziņas komponentu, kas protams, ir ražotāju uzmanības centrā. Šīs transporta līdzekļa daļas, gandrīz vienmēr ražo no izturīga, termiska apstrādāta tērauda, lai sasniegtu ilgu mūžu.
Izturība, iespējamie iemesli un defekti stūres šarnīra maiņaiBūs nepieciešams laiks lai nomontētu riteni un veiktu stūres pirkstu maiņu. Pat tad, ja tas nepieder pie tipiskas nodilušas un bojātas deteļas, tas jāmaina pēc nelaimes gadījuma, jo ir augsta mehāniska slodze. Ja ritenis ir vaļīgs, kustās, lai noteiktu stūres šarnīra nodilumu, vajadzīgs auto pacēlājs, lai to nomainītu. Tad vismaz ir izslēgts, ka bojāts ir lodveida šarnīrs vai riteņa gultnis. Bojātam stūres pirkstam ir milzīga drošības loma. Tas jāaizstāj ar augstas kvalitātes rezerves daļu. Nav ieteicams remontu veikt pašam, jo būs nepieciešami speciāli instrumenti. Tas var dārgi izmaksāt, tāpēc labāk jaunas stūres šarnīru labāk iegādāties internetā kur cenas būs zemākas, un jūs atradīsiet detelizētu informāciju par jūsu rezerves daļu.
Vairāk rezerves daļu no kategorijas Piekare, sviras
- bremžu diskam ar diametru [mm]: 256
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi
- nepieciešamais daudzums: 1
- centra urbuma diametram no [mm]: 72
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi
- nepieciešamais daudzums: 1
- Riteņa rumbas gultņa diametram [mm]: 72
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
- OE-numuram: 1079000
- pāra artikulu numuri: BSP25473
- Biezums [mm]: 14
- Iekšējais diametrs [mm]: 50
- Diametrs [mm]: 70
- Materiāls: NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi, Priekšējais tilts pa labi
- Masa [kg]: 0,058
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts, pa labi
- Riteņa rumbas gultņa diametram [mm]: 74
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
- nepieciešamais daudzums: 1
- Riteņa rumbas gultņa diametram [mm]: 72
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi
- Vītnes izmērs: 14
- Šasijas numurs (VIN) no: 8K-8A000 001
- Šasijas numurs (VIN) līdz: 8K-CY715 000
- Riteņa rumbas gultņa diametram [mm]: 102
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts, pa labi
- Riteņa rumbas gultņa diametram [mm]: 74
- Papildu artikuls / Papildu info 2: bez riteņa rumbas, bez gultņa
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
- Masa [kg]: 3
- Blīvējuma dziļums [cm]: 24,5
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi
- OE-numuram: 4G0407253A
- Versija: KSM
- pāra artikulu numuri: BSP25147
- Transportlīdzekļa aprīkojuma līnija/variants: KSM, bis 02.11.2009
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
- Diametrs [mm]: 50
- Stiprināšanas urbumu skaits: 3
- nepieciešamais daudzums: 1
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi
- pāra artikulu numuri: 107786
- Versija: COBAPRESS
- nepieciešamais daudzums: 1
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
- OE-numuram: 4G0407254A
- pāra artikulu numuri: BSP25146
- Transportlīdzekļa aprīkojuma līnija/variants: KSM, ab 02.11.2009