Svira (šķērs-, garen-, diagonālā-) automašīnai aizmugurē un priekšā
Svira (šķērs-, garen-, diagonālā-) aizmugurē un priekšā mūsu interneta veikalā
Neatkarīgās balstiekārtas šķērssvira tiek izmantota, lai savienotu riteni uz virsbūvi. Detaļas nosaukums nāk no tās uzstādīšanas uz vadošām asīm šķērseniski braukšanas virzienam.
Trīsstūrveida sviraIzplatītākā konstrukcija ir trīsstūrveida šķērssvira, kas transportlīdzekļos ar priekšpusē esošo dzinēju zem piedziņas vārpstas ir savienota ar riteņa statni un abās atlikušajās pusēs ar transportlīdzekļa rāmi. Atkarībā no ass konstrukcijas pastāv arī versijas ar divām šķērssvirām: augšējo un apakšējo šķērssviru. Šajā divsviru balstiekārtā divas uz katra lodbalsta uzliktās šķērssviras ir savienotas ar grozāmasi, izmantojot šarnīra gultni. Savirzi un sāngāzumu var regulēt ar attiecīgās sviras garumu izlieces un iztaisnošanās laikā. Šajā ass konstrukcijā savukārt svira ir izveidota kā trīsstūrveida svira, lai palielinātu cietību braukšanas virzienā. Tā ir ar diviem gultņiem nostiprināta uz šasijas un atkarībā no balstiekārtas var tikt pielietotas vienāda vai atšķirīga garuma sviras.
Divsviru priekšējā balstiekārta ar nevienāda garuma šķērssvirām:Šādā konstrukcijā augšējā svira vienmēr ir īsāka kā apakšējā. Tas rada negatīva sāngāzum izlieci un iztaisnošanos, kā arī mazina šķērsbāzes izmaiņas. Tas ievērojami uzlabo stabilitāti pagriezienos.
Divsviru priekšējā balstiekārta ar vienāda garuma šķērssvirām:Šādā konstrukcijā šķērssvirai ir paralelograma forma. Izliecoties un iztaisnojoties riteņa sāngāzums nemainās, tomēr notiek šķērsbāzes izmaiņas.
Balstiekārta ar amortizatora statni un šķērssviru (Makfersona balstiekārta):Tā ir attīstījusies no divsviru balstiekārtas; šajā gadījumā apakšējā svira tiek aizstāta ar amortizatora cauruli, pie kuras ir pievienota grozāmass.
Sviru veidiBūtībā dažādi sviru veidi atšķiras tikai pēc to uzstādīšanas virziena, jo dažādu konstrukciju asīs balstiekārtā var uzstādīt šķērssviru un garensviru, daudzvirzienu un diagonālo sviru.
Sviru uz asīm parasti nav nepieciešams nomainīt, izņemot pēc satiksmes negadījumiem vai citu bojājumu gadījumā. Tomēr, ja ir nepieciešams veikt transportlīdzekļa sviras nomaiņu, jūs varat apmeklēt mūsu interneta veikalu. Sviras nomaiņas gaitā protams jāpārbauda un jāatjauno arī citas balstiekārtas detaļas, tādas kā stūres stiepņa uzgaļi un gultņi.
Vairāk rezerves daļu no kategorijas Piekare, sviras
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
- Materiāls: Tērauds
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 332
- Konusa izmērs [mm]: 15,6
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar gumijas buksi
- Iekšējais diametrs 2 [mm]: 14,2
- Vītnes izmērs 3: Without Ball Joint
- Uzstādīšanas puse: no abām pusēm, Priekšējais tilts apakšējais, Priekšējais tilts divpusēji
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Papildu artikuls / Papildu info 2: bez balst-/virzošā šarnīra
- Masa [kg]: 2,81
- Stūres kostrukcija: Trīsstūrveida svira
- Blīvējuma dziļums [cm]: 41
- Uzstādīšanas puse: augšā, Priekšējais tilts pa kreisi
- Materiāls: Alumīnijs
- Stūres veids: Garensvira
- Garums [cm]: 345,5
- Konusa izmērs [mm]: 16,5
- Konusa slīpums: 1:5
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar gumijas buksi
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
- Materiāls: Alumīnijs
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 343,5
- Konusa izmērs [mm]: 16,5
- Konusa slīpums: 1:5
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar lodveida šarnīru, ar uzgriezni
- Platums [mm]: 80
- Uzstādīšanas puse: augšā, aizmugurē, Priekšējais tilts pa labi
- Materiāls: Alumīnijs
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 233
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar gumijas buksi
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi, augšā, priekšā
- Materiāls: Alumīnijs
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 267,5
- Konusa izmērs [mm]: 16
- Stiprināšanas punktu diametrs [mm]: 10,2
- Platums [mm]: 40
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts, pa kreisi, apakšā, aizmugurē
- Materiāls: Tērauda lējums
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 343
- Konusa izmērs [mm]: 19,2
- Ārējā vītne [mm]: M14 x 1,5 RHT M
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar gumijas buksi, ar uzgriezni
- Uzstādīšanas puse: pa kreisi, apakšā, Priekšējais tilts
- Materiāls: Tērauds
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 332
- Konusa izmērs [mm]: 15,3
- Iekšējais diametrs [mm]: 14,2
- Konteinera tips: Kārba
- Uzstādīšanas puse: augšā, priekšā, Priekšējais tilts pa kreisi
- Materiāls: Alumīnijs
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 273
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar gumijas buksi
- Uzstādīšanas puse: Aizm. tilts kreisajā pusē
- Materiāls: Tērauds
- Stūres veids: Garensvira
- Garums [mm]: 298
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar gumijas buksi
- Masa [kg]: 1,011
- Diametrs 2 [mm]: 12,3
- Balstiekārtas materiāls: Alumīnijs
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts, pa labi, priekšā
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 401
- Konusa izmērs [mm]: 16,2
- Vītnes izmērs 1: M14X1,5
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar uzgriezni
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi, apakšā
- Materiāls: Tērauds
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 346
- Kopējais augstums [mm]: 75
- Konusa izmērs [mm]: 20
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar gultni
- Masa [kg]: 3,17
- Cauruma diametrs [mm]: 12
- Uzstādīšanas puse: augšā, aizmugurē, Priekšējais tilts pa kreisi
- Materiāls: Alumīnijs
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 233
- Konusa izmērs [mm]: 16
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar gumijas buksi
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi
- Materiāls: Alumīnijs
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 385
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar balst-/virzošo šarnīru, ar uzgriezni
- nepieciešamais daudzums: 1
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi, apakšā
- Materiāls: Lokšņu tērauds
- Stūres veids: Trīsstūrveida svira (Kravas automobilis)
- Garums [mm]: 347
- Konusa izmērs [mm]: 15
- Konusa slīpums: 1/5
- Vītnes izmērs: M12x1,5
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar lodveida šarnīru, ar uzgriezni
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi, apakšā
- Materiāls: Lokšņu tērauds
- Stūres veids: Trīsstūrveida svira (Kravas automobilis)
- Garums [mm]: 391
- Konusa izmērs [mm]: 14,8
- Konusa slīpums: 1/5
- Vītnes izmērs 1: M12×1,5
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar lodveida šarnīru, ar uzgriezni
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa labi
- Materiāls: Lokšņu tērauds
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 346
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar balst-/virzošo šarnīru
- Attālums starp urbumiem 1/Attālums starp urbumiem 2: 308,5
- Stiprināšanas punktu diametrs [mm]: 12,2, 14,5
- Stūres kostrukcija: Trīsstūrveida svira
- Šarnīra diametrs [mm]: 20
- Uzstādīšanas puse: Aizm. tilts apakšējais
- Materiāls: Lokšņu tērauds
- Stūres veids: Piekares šķērssvira
- Garums [mm]: 223
- Stiprināšanas punktu diametrs [mm]: 12,2
- Statnis: Svārststiepnis