Dzesēšanas šķidruma šļūtenes / -cauruļvadi automašīnai
Dzesēšanas šķidruma šļūtenes / -cauruļvadi mūsu interneta veikalā
Ar šķidrumu dzesējama iekšdedzes dzinēja gadījumā, kuru lieto vieglajās automašīnās, karstais dzesēšanas šķidrums no cilindru bloka tiek caur šļūtenēm atgriezts uz dzesētāju un pārstrādāts. Ņemot vērā to, ka dzinējs tiek kustīgi uzstādīts uz dzinēja gultņiem un radiators ir piestiprināts pie transportlīdzekļa korpusa, savienojošai līnijai ir jābūt elastīgai. Tehniski tas ir grūti realizējams ar stingru cauruļvadu, tādēļ šim nolūkam tiek izmantotas dzesēšanas ūdens šļūtenes.
Rezerves daļas ar augstu noslodziPapildus termoizturībai līdz pat 120 grādiem pēc Celsija dzesēšanas ūdens šļūtenēm ir arī jāabsorbē spiediens, kas uzkrājas sistēmā. Lai to nodrošinātu, tās ir pastiprinātas ar auduma ieliktni, kas var būt izgatavots no dabīgām šķiedrām vai no stiklašķiedras. Atsevišķos gadījumos augsta spiediena apstākļos var pievienot arī no metāla stieples izgatavotu stiprinājumu. Dzesēšanas ūdens šļūtenes galvenokārt sastāv no pilnībā sintētiska kaučuka, taču nesenās konstrukcijās tiek uzstādītas arī silikona šļūtenes. Papildus savienojumiem no cilindru bloka uz radiatoru vieglajās automašīnās tiek uzstādītas arī citas dzesēšanas ūdens šļūtenes, piemēram, lai apgādātu siltummaini iekšējā apsildes sistēmā vai atdzesētu dažādus citus palīgagregātus, piemēram, ar ūdeni dzesējamu ģeneratoru.
Grauzēju izraisīti elektroinstalācijas bojājumi dzinēja nodalījumāParasti dzesēšanas ūdens šļūtenes ir nodrošinātas ar metāla skavām savienojuma vietās. Ja šīs skavas ir bojātas vai nekvalitatīvas, sistēmas spiediens var izraisīt dzesēšanas šķidruma noplūdi. Ja pamanāt, ka jūsu automašīnas temperatūra ir pārmērīga, jums vajadzētu pārbaudīt arī šļūtenes, jo šļūteņu materiāls brīnumainā kārtā piesaista grauzējus, kuriem tās ir viens no mīļākajiem ēdieniem. Ja esat kļuvis par šāda grauzēju uzbrukuma upuri, vai arī šļūtenes ir jānomaina cita iemesla dēļ, piemērotas dzesēšanas ūdens šļūtenes, eļļas šļūtenes, blīves un atlokus jūsu automašīnai varat iegādāties mūsu interneta veikalā. Veicot to nomaiņu, ieteicams pasūtīt un nomainīt arī jūsu automašīnai piemērotu dzeses šķidrumu.
Vairāk rezerves daļu no kategorijas Dzinēja dzesēšanas sistēma
- Masa [kg]: 0,002
- Iepakojuma garums [cm]: 2,0
- Iepakojuma platums [cm]: 2,0
- Iepakojuma augstums [cm]: 1,0
- Materiāls: Plastmasa
- Uzstādīšanas puse: kresajā pusē augšā
- Dzesēšanas vads: no motora uz motora radiatoru
- Montāža/demontāža jāveic kvalificētam personālam!
- Šļūtenes garums [mm]: 351
- Materiāls: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Krāsa: melns
- Iekšējais diametrs 2 [mm]: 31, 40
- Ievērot brošūru
- Materiāls: Plastmasa
- Uzstādīšanas puse: Radiators, Galvenais izplešanās trauks
- Šļūtenes garums [mm]: 240
- Materiāls: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Krāsa: melns
- Iekšējais diametrs 2 [mm]: 35, 32
- Ievērot brošūru
- Materiāls: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Diametrs [mm]: 38
- Uzstādīšanas puse: apakšā pa labi
- Dzesēšanas vads: no termostata uz motora radiatoru
- OE-numuram: 11 53 1 436 408
- Masa [kg]: 0,321
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar ātrjaucamiem savienojumiem
- Iekšējais diametrs [mm]: 32
- Biezums [mm]: 4
- Materiāls: NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
- Biezums [mm]: 2
- Iekšējais diametrs [mm]: 22
- Materiāls: FKM (fluoroglekļa kaučuks)
- Masa [kg]: 0,001
- Šļūtenes garums [mm]: 239
- Materiāls: EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
- Krāsa: melns
- Iekšējais diametrs 2 [mm]: 46
- Iekšējais diametrs 3 [mm]: 22
- Ievērot brošūru
- Iekšējais diametrs [mm]: 50
- Biezums [mm]: 4
- Materiāls: NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
- Iekšējais diametrs [mm]: 36,3
- Biezums [mm]: 3,53
- Materiāls: NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
- Biezums [mm]: 4
- Iekšējais diametrs [mm]: 32
- Krāsa: melns
- Materiāls: NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
- Masa [kg]: 0,001
- Garums [mm]: 342
- Dzesēšanas vads: no termostata uz ūdenssūkni
- Materiāls: Plastmasa
- Papildu artikuls / Papildu info 2: ar atbalstskavu, ar blīvgredzenu, ar skavu
- Masa [kg]: 0,134