Dozēšanas modulis automašīnai
Dozēšanas modulis mūsu interneta veikalā
Vairāki auto ražotāji pielieto dažādas metodes, lai samazinātu slāpekļa oksīda emisiju (NOx) dīzēļdzinējiem, saskaņā ar likumīgi atļautās izmešu skalas. Viens veids kā samazināt slāpekļa oksīdus, ir pievienojot tiem karbamīdu, kas pēc tam tiek pārveidots par amonjaku, selektīvās katalītiskās reducēšanas (SKR) sistēmā.Pēc tam iegūtās sodrēju daļiņas pārveido par oglekļa gāzi(CO2). Transportlīdzekļiem ar šādām sistēmām tiek pievienota karbomīda tvertne un atbilstošs dozēšanas modulis, kas pēc tam dozē padeves plūsmu izplūdes gazēs. Dozēšanas moduļa vadāmību veic tikai ar dzinēja vadības bloku. Mūsdienās lielākais dozatoru ražotājs ir Bosch.
Dozatora Iietošanas laiks un izturībaJa dozators nav bojāts mehānisku spēku ietekmē, piemēram, satiksmes negadijumā, tas parasti nav jāmaina. Ja dozators sāk darboties ar pārtraukumiem, arī pēc satiksmes negadijuma, tad labāk nomainīt visu bloku.
Salūzuši dozēšanas moduļiNedrīkst atzīt dozēšanas moduļa nefunkcionalitāti, ja karbomīds netiek piegādāts vajadzīgajā apjomā un parādās pārāk lielas izplūdes atgāzes. Atkarībā no ražotāja, darbības traucējumos vainojams arī borta dators. Jebkurā gadijumā traucējumi tiks reģistrēti dzinēja vadības blokā un tos var nolasīt izmantojot koda kļūdu, ievadot to ierīcē. Bojāts dozēšanas modulis neradīs mehāniskus bojājumus ne dzinējam, ne transprtlīdzeklim.
Dozēšanas moduļa maiņaTā kā moduļa vadība tiek kontrolēta ar dzinēja vadības bloku, kurš pie maiņas būs jāpārprogrammē, tad nomainīt to var tikai autoservisa speciālists.
Dozēšanas moduļa iegāde internetāAutodarbnīcai jābūt attiecīgi augstā līmenī, ka dotā dozēšanas modoļu iegādi piedāvājam veikt mūsu interneta veikalā. Jebkurā autodarbnīcā var to pēc tam uzstādīt. Jūs tagad varat pasūtīt maiņas rezerves daļu vai izdiluma deteļu gandrīz katram automobīļa modelim mūsu interneta veikalā.