Volvo kompānijas izcelsme
Zviedrijas automašīnu ražotājs 1915. gadā sākotnēji tika izveidota kā SKF lodīšu gultņu uzņēmuma struktūrvienība. Transportlīdzekļi, kas tika izmantoti tikai izmēģināt jaunizveidotās rites gultņiem.
1926-1927. gadā divi SKF darba devēji- mārketinga vadītājs un tehniskais direktors noslēdza līgumu par neatkarīgu kompāniju- pārdošanas vadītājs un tehniķis. 1959. gadā Volvo izstrādāja trīs punktu drošības jostu, kur tas pirmo reizi tika iekļauts pasažieru automašīnā kā standarts.
Attīstība un ražošana
Sakarā ar 1967. gada pāreju no kreisās uz labās puses satiksmi, Zviedrijas ražotājs, kas ražoja arī komerciālos transportlīdzekļus, bija spējīgs krasi palielināt savu pārdošanu, jo viņi izmantoja šo gadījumu, lai prezentētu savu jauno modeļus.
1960-tajos gados kompānija izveidoja ārpakalpojumu autobusu un pārvadātāju sektoru, līdz ar to pasažieru transportlīdzekļu nodaļa kļuva autonoma.1973. gadā neveiksmīgs bija otrais piegājiens, lai izlaistu tirgū sporta automašīnu, kas daļēji bija saistīts ar faktu, ka jaunie drošības noteikumi tika izveidoti ASV. Volvo noraidīja šo nozari ar P1800 ES modeli un koncentrējās uz kompaktās un vidējās klases transportlīdzekļiem.
Amerikāņu Ford grupa 1999. gadā nopirka Zviedrijas automašīnu ražotāju, bet 2010. gadā bija spiesta to finanšu krīzes dēļ pārdot citam, tā ka Volvo tagad pieder Geely Ķīnas automašīnu ražotājam.
Vidējās klases automašīnas
Volvo ir pazīstams ar savām augstās kvalitātes un ļoti izturīgajām automašīnām. Tie savā produktu klāstā nepiedāvā mazo mašīnu; to modelis V40 piederpie kompaktās klases modeļiem, kas kopš 2012. gadam aizstāj S40 un V50 (“S” nozīmē sedana virsbūves variantu, bet “V” attiecīgi ir universālis un hečbeks). V40 arī ir pēdējais modelis, kas tika būvēts uz Ford C1 platformas, un ir pieejami ar benzīna vai dīzeļa dzinēju vai cross-country versija. V60 un S60, kas tika ražoti līdz 2009. gadam, ir vidējās klases automašīnas, un ir aprīkoti ar piecu cilindru in-line dzinēju.
Slavenas augstākās vidējās klases automašīnas
Volvo augstākā vidējā klasē piedāvā V70, kas sākotnēji radās no ļoti veiksmīgā 850 modeļa. Šis V70 ir pieejams kā pilnpiedziņas V70 XC un kā sporta auto V70 R. Turklāt Volvo piedāvāja dabasgāzes piedziņas dzinējus, bet zemā pieprasījuma dēļ tie tika noņemti no programmas. Pašlaik Volvo piedāvā dažādus benzīna motorus ar flexifuel sistēmu. Šī tehnoloģija dod iespēju brīvi papildus pievienot bioetanola (E85) degvielu.
Nodiluma pazīmes
Attiecībā uz vecākiem transportlīdzekļiem ar dīzeļmotoriem, zobsiksnas nomaiņa atbilstoši specifikācijām, ir ārkārtīgi svarīga lielās slodzes un pārplīšanas dēļ. Modeļiem S40/V40 varētu būt pārmērīgs bremžu nodilums un plīšana. Turklāt, ir būtiski pārbaudīt motoreļļu jo Volvo motoriem parasti ir lielāks dzinēja eļļas patēriņš.