Ferdinands Porše, kurš ir dzimis Bohēmijā un audzis Vīnē, 1931. gadā Štutgartē izveidoja inženieru biroju. Sākumā viņš tikai nodarbojās ar automobiļu rūpniecības uzņēmumu attīstību un konsultācijām. Viņa znots, Vīnes advokāts Antonu Piëch saņēma 15% no uzņēmuma akcijām. Sākumā birojs piedāvāja dizainu Zündapp uzņēmumam Nurnbergā, kā arī NSU. Projektēšanas birojs to izstrādāja DAF un Volkswagen kompānijām un 1937. gadā tas pārcēlās uz Stuttgart-Zuffenhausen. Otrā Pasaules kara laikā tie ražoja arī kravas mašīnas, bruņu mašīnas un kaujas tankus Armijas Ieroču Aģentūrai. 1944. gadā tika uzbūvēta pētniecības stacija, kurā strādāja vairāk nekā 650 darbinieku. 1944. gadā birojs, kurā atradās visi ieraksti, tika pārvietots uz Austriju, kur austrišiešu indženieri izstrādāja pirmo pašmāju Porsche 356 Roadster. 1950-to gadu sākumā tika izstrādāts Käfer modelis priekš VW Käfer un nelielā produkcijā tika ražots 356 modelis. Tiem sekoja Porsche 914 un 924 modeļi. Populārākais modelis, 911, tika izlaists 1963. gadā. Tā rezultātā uzņēmums spēja nostiprināties, pateicoties tās iesaistīšanos motosportā un daudzām medaļām Pasaules Čempionātos sporta automašīnu segmentā.
Tikmēr Porsche kopā ar Seat, Skoda, Lamborghini un Audi pieder VW grupai, Porsche modeļus tiek būvēti dažādās rūpnīcās. Piemēram, SUV Cayenne, kas tika izlaists 2002. gadā, VW Touareg un Audi Q7, visi ir nolaisti no viena konveijera Bratislavā, Slovākijā.
Pašreizējie modeļi ar aizmugures dzinējiem ir 911 Camera un 911 Turbo. Modeļi ar vidū novietotu dzinēju ir Boxter un Cayman. Turklāt tiek ražotas augstākās klases auto Panamera (970) un Porsche 918 superauto, kura cena ir sākot no 768.026 Eiro - bez papildus elementiem.