Uzņēmējs Armands Peugeot 1896. gadā ir dibinājis visvecāko, joprojām dominējošo automobiļu rūpnīcu pasaulē, Sochaux pilsētā, Francijā. Pirmie automobiļi ir būvēti ar benzīna vai tvaika dzinējiem. Tikai type 2 bija aprīkots ar iekšdedzes dzinēju (Oto motoru), kurš tika nopirkts no Daimler Motor Group. 1900. gadā jau tika saražoti 500 transportlīdzekļi. Īstā masveida ražošana tika tika sākta 1917. gadā, bet tajā pašā gadā tika pārtraukta Pirmā pasaules kara dēļ. Šajā laikā Peugeot bija spiests ražot detaļas bruņojumam. Pirmais modelis 201 tika prezentēts1929. gadā. Līdz 1936. gadam šo modeli jau ražoja 140 000 reizes.
Pēc rekonstrukcijas Otrā pasaules kara dēļ, 203 modeļa ražošana sākās 1948. gadā. Šim veiksmīgajam modelim 1955. gadā sekoja type 403, ko izstrādāja itāļu Pininfarina, un tas bija aprīkots ar dīzeļa dzinēju. 1960. gadā sekoja Peugeot 404, kas guva lielus panākums visās Eiropas valstīs, kā arī franču Āfrikas daļās.
1974. gadā viņi pārņēma lielāko savu Citroën konkurentu daļas un 1976. gadā apvienoja abus uzņēmumus jaunā PSA Group īpašumā. Turklāt bijušās Simca, Saulstaru un Tolbot rūpnīcas vai to daļas arī tika iekļautas.Dažu problēmu dēļ ar Talbot rūpnīcu, jau pilnīgi attīstījusies Horizon tips tika izlaists kā Peugeot 309 un Talbot zīmols tika izbeigts 1986. gadā.
Attiecībā uz motosportu, tradicionālā zīmola ""Peugeot"" motori bija ļoti veiksmīgi. Francijas uzņēmums Formula 1 piegādāja savus dzinējus McLaren un viņi arī sasniedza lieliskus rezultātus rallija sportā.
Pēdējā desmitgadē Peugeot tirgus daļa Vācijā samazinājās vairāk kā par vienu procentu līdz 2.30% esošajai daļai 2012. gadā. Šobrīd tieki piedāvāti 20 modeļi, kas variē no ļoti mazai automašīnai 108, līdz mazajai automašīnai 208, no 301 kompaktās klases līdz attiecīgi 308 un 301 modeļiem. Ar 408 un 508 tie aptver vidējo klasi, kā arī piedāvā kupeju, SUV, furgonu, pārvadātāju un kravas automašīnu.
Populārais modelis 206 tika pārdots vairāk nekā 6.5 miljonus reižu, un tas ir pārdotākais mazais auto visā pasaulē.
Tomēr elektronika ir mazliet vārga, kā rezultātā palielinājās spuldžu patēriņš. Daudzas rezerves daļas, piemēram, ģenerators vai bremžu daļas Peugeot ir tā pat konstruētas kā Citroën, jo abas markas pieder PSA Group.