Sofija Opel- atraitne 1895. gadā mirušajam Ādamam Opel, 1895. gadā nelaiķa šūšanas fabrikā sāka būvēt automašīnas. Viņa pārņēma Anhaltische Motor Factory, kas piederēja tiesas atslēdzniekam Frīdriham Lutzmanam (Friedrich Lutzmann) no Desavas, kurš 1897. gadā Berlīnes IAA motoršova laikā prezentēja pirmo motorizēto automašīnu no Ruselheimas. Sākumā tie piedāvāja dažādu virsbūvju un dzinēju versijas. 1902. gadā viņi prezentēja pašmāju ražojumu ar divu cilindru dzinēju un 1904. gadā ar četru cilindru dzinēju. Pēc uzvarēšanās sacensības 1907. gadā, Opel kļuva par tiesas piegādātāju Vācijas ķeizaram. 1912. gadā ražotne izlaida 3000 automašīnas, un tā turpināja ražot pasažieru automašīnas arī Otrā Pasaules kara laikā. Vēlāk Opel bija pirmā vācu ražotne, kura bija aprīkota ar montāžas līniju.
1928. gadā Adam Opel KG (komandītsabiedrība) jau ražoja ap 43 000 automašīnu un bija lielākais ražotājs Vācijā. 1928. gadā kompānija nomainīja savu juridisko struktūru uz akciju sabiedrību (AG). Sofijas Opel dēli pārdeva kompānijas kapitāla daļas amerikāņu automašīnu ražotājam General Motors. 1931. gadā viss uzņēmums piederēja amerikāņiem!
1937. gadā kompānija bija lielākais mašīnu ražotājs Eiropā ar vairāk nekā 137 000 izlaistām automašīnām. 1938. gadā tas bija lielākais ārvalstu valūtas pelnītājs nacistu Sociālistiskajam Reihā. Kaut gan ražotne piederēja amerikāņiem, Otrā Pasaules kara laikā tika pārtraukta pasažieru automašīnu ražošana un tā vietā tika ražotas kravas mašīnas un ieroči armijas spēkiem. 1944. gadā sabiedroto gaisa uzbrukumu rezultātā abas Ruselheimas un Brandenburgas rūpnīcas tika nopietni bojātas. 1945. gadā netika ražots neviens Opel transportlīdzeklis. Lai izpildītu zaudējuma atlīdzināšanas vienošanos, 1946. gadā uzvarējušie spēki nolēma pārcelt Kadett ražošanas rūpnīcas uz Padomju Savienību. Tur Kadett tika ražots ar Moskwitsch 400 nosaukumu.
General Motors pārņēma uzņēmumu 1948. gada novembrī un 1950-tajos gados bez VW Käfer modeļa bija paši populārākie bija arī Rekord, Olympia and Olympia Rekord modeļi. Ar jaunu ražotni Bohumā kompānija izlaida jaunu Kadett versiju, kas bija pieejama ar sedana, universāļa un furgona virsbūvēm.
Pārmērīga vadītāja Lopeza ekonomijas politika 1990-tajos gados noveda pie kvalitātes problēmām un zīmola imidža zaudēšanas, kas bija izdevīgi VW sāncensim.Pašreizējais modeļu klāsts ietver 13 modeļus; sākot ar ļoti mazo Adam mašīnu, Corsa, Astra, Ampera, Cascada un beidzot ar vidējās klases Insignia automašīnu. Šobrīs arī ir pieejami Meriva, Zafira miniveni, SUV Mokka, kā arī Vivaro un Movano mikroautobusi.
Iespējamās problēmas ar šasiju varētu rasties pēc vairāk kā 150 000 km nobraukuma. Turklāt, ekonomijas politikas dēļ interjeru un dzinēju varētu skart problēmas. Tādēļ izmantotie materiāli nespēj nodrošināt savu parasto kalpošanas ilgumu. Jūs varat atrast visas nepieciešamās rezerves un nodilušās detaļas savai automašīnai mūsu interneta veikalā.