Jaguar vēsture
Kompānija faktiski tika dibināta 1922. gadā Lielbritānijā, Blackpoolā, sadarbojoties William Lyons un William Walmsle. Sākumā, kompānija tika nosaukta Swallow Sidecars un tika orientēta uz motciklu blakusvāģiem. Sākot ar 1927. gadu, tiek ražoti sportiski elegantas virsbūves, pamatojoties uz Austi Seven bāzes.Gadu vēlāk, viņi izlaida šasijas un virsbūves no „Standard” ražotājiem. 1931. gadā pirmais pašmāju transportlīdzeklis ar kompānijas „Standard” šasiju tika akceptēts un nosaukums tika nosaukts „SS”. Pēc Otrā pasaules kara, uzņēmums tika pārdēvēts par Jaguar, jo nosaukums „SS” vairs nebija pieņemams.Panākumi caur progresuTurpmākajos gados tika iesniegtas vairākas dzinēju koncepcijas, piemēram, viens ar divām sadales vārpstām (1948) vai viens ar uzlabotu ģeometriski uzlabotu sadegšanas kameru. Jaguar vienmēr bija uzņēmums, kam patika eksperimentēt ar jauninājumiem; jo savi ”X” apraksti izriet no sērijas „experimental”, tapēc ka šie apraksti bija raksturīgi katrai dzinēju sērijai. No 1950 gada, viņi palika uzticīgi savam kursam un ražosanu veltija cēliem transportlīdzekļiem. Jaguar coupe, kas nosaukta Mark VII M pat uzvarēja Monte Karlo rallijā 1956. gadā.
Cēlie transportlīdzekļi ar lielu PS
1960.gadā un 1970. gados Jaguar ražoja tikai dārgus cēlos transportlidzekļus nelielos daudzumos, ko kompānija nekad nelīdzsvaroja no tās izveidošans dienas. Tikai 1989. gadā, kad Amerikāņu kompānija Ford iegādājās Jaguar, pirmoreiz tika gūta peļņa.Šodien modeļu piedāvājums svārstās no 2.2 l dīzeļdegvielas ar 220 ZS līdz piecsēdvietu kompresoram V8 ar 550ZS. Sakarā ar ASV finansu krīzi, Ford grupa pārdeva Jaguar un Land Rover Asian Tata Motors Indijā. Šobrīd Jaguar ir četri dažādi modeļi, kā piedāvājums svārstās no savvaļas F-tipa roadster uz XE, XF un XJ dīzeļdegvielas dzinējiem. 1970. gadā Jaguaram bija masveida kvalitātes problēmas.Tādēļ ir iespējams, ka ir nepieciešamas arī rezervesdaļas vecajām automašīnām. Jūs variet pasūtīt tās un arī daudzas citas detaļas mūsu veikalā.