Alfa Romeo vēsture
1906. gadā Itālijas pilsētā Milānā francūzis, Alexander Darracq, nodibināja automašīnas ALFA ROMEO ražotni. Šajā uzņēmumā bija paredzēts ražot tikai automašīnas detaļas Francijas tirgum, kas aizvainoja Itālijas kopīpašniekus.1909. gadā Itālijas reģiona uzņēmēji iegādājās lielāko daļu uzņēmuma akciju un kopš 1910. gada uzsāka sava auto zīmola ražošanu. 1910. gada jūnijā akcionāri mainija uzņēmuma nosaukumu uz Societa Aninima Lombarda Fabbrica Automobili, kas saīsinājumā nozīmēja ALFA.
Tajā pašā gadā tika uzsākts ražot pirmo 24HP modeli un arī šajā gadā uzņēmums debitēja sacīkšu sportā. 1914. gadā, pēc tam, kad sākās Pirmais Pasaules karš, autorūpniecība uzsāka ieroču ražošanu. Sakarā ar likviditātes problēmām, ALFA bankrotēja 1915. gadā, bet to iegādājās bruņojumu ražošanas uzņēmums Accomandita ING. Nicola Romeo & Co no Neapoles un turpināja izmantot Alfa Romeo nosaukumu kā ieroču rūpnīca. Pamatojoties uz munīcijas un gaisa kuģu dzinēju ražošanu, uzņēmumums izauga no 200 līdz 4000 darbiniekiem. Kopš 1919. gada, pēc Pirmā Pasules kara beigām, atkal atsāka ražot automašīnas.
Fiat kompānijas iegāde
Pēc 1928. gada piedzīvotā bankrota, rūpnīca tika nacionalizēta 1933. gadā un to pārdeva tikai 1980. gadā, kad Itālija atdalījās no pārejiem 600 valsts uzņēmumiem. Jau kā valsts uzņēmums, zīmols bija ļoti iesaistīts ne tikai motosportā, bet arī ražojanelielas kravas mašīnas un SUV. Šajā laikā, ar Alfa Romeo noaukumu pat tiek ražoti nelieli sabiedriskie autobusi. 1982. gadā pārstāj ražot mazo Autotutto transporteri.
Kompānija Fiat 1980. gadā parņēma Alfa Romeo ražotni no Itālijas un turpināja šo zīmolu Fiat uzņēmuma ietvaros, kas arī ietvēra Lancia sporta automašīnas. 1950. gadā Formula 1 divos pasaules čempionātos uzvarēja Alfa Romeo.
No 1984. gada līdz 1986. gadam Italijā, kopuzņēmums Joint Venture, sadarbojoties ar Nissan, sāka ražot Alfa Romeo Itālijā.
Ideāls modelis ikvienam
Sakarā ar Lancia piederību Fiat, automašīnā tika apvienotas triju dažādu automašīnu rezerves detaļas, tā lai Fiat un Lancia reserves daļas tiktu integrētas arī Alfa Romeo. Viens no populārākajiem modeļiem ir Alfa Romeo Giuliettta, 156, 159 un Mito, kas nesa lielus panākumus uzņēmumam. No 2009. gada uzņēmums piedāvā dažādu MulitAir versijas autosporta attīstībai. Tā ir pilnībā regulējama ieplūdes vārsta kontrole, kas ir pirmā pasaulē. Lai to izdarītu, ieplūdes sadales vārstu nomaina ar elektrohidraulisko elementu. Priekšrocība ir vārsta mainīgais augstums un atvēršanas laiks un kuru var adaptēt saskaņā ar cilindriem. Mūsū interneta veikalā jūs variet atrast dažādas Alfa Romeo rezerves daļas. Mūsu transportlīdzekļa katalogs piedāvā lielu klāstu kvalitatīvu automašīnu detaļu par nelielu cenu.