Amortizators automašīnai aizmugurē un priekšā
Amortizators aizmugurē un priekšā mūsu interneta veikalā
Amortizatori ir īpašas ierīces, kas slāpē vibrācijas un mīkstina triecienus, kas rodas automašīnas komplektējošām daļām braukšanas laikā. Tie ir šasijas elementi. Tie ir izstrādāti ne tikai, lai uzlabotu braukšanas komfortu, bet arī aizsargātu balstiekārtu no priekšlaicīga nodiluma.
Dažādu veidu amortizatoru atšķirīgās īpašības
Pašlaik visizplatītākie ir divcauruļu amortizatori. To cena ir zema, tie ir piemēroti mierīgai braukšanai un nodrošina mīkstu amortizāciju. Tomēr tie mēdz pārkarst. Tos var uzstādīt tikai ar virzuļa kātu uz augšu un noteiktā leņķī. Braucot lielā ātrumā, tie bieži pasliktina vadāmību.
Viencaurules amortizatori ir efektīvi lielas slodzes apstākļos, tiek labi atdzesēti, palīdz samazināt bremzēšanas ceļu un tos var uzstādīt jebkurā stāvoklī (ar virzuļa kātu uz augšu vai uz leju). Taču tie ir ļoti jutīgi pret deformāciju. Šīs detaļas ir dārgas.
Pastāv arī izstrādājumi ar mainīgu cietību. To amortizācijas pakāpi var mainīt, izmantojot elektromagnētiskos vārstus, kas kontrolē to kanālu šķērsgriezumu, caur kuriem plūst eļļa. Dažreiz vārstu vietā tiek izmantots speciāls šķidrums, kas magnētiskā lauka iedarbībā var mainīt tās viskozitāti. Šāda veida komplektējošās daļas var lieliski pielāgoties braukšanas apstākļiem, nodrošinot gludu un mīkstu gaitu, braucot lēnām, un lielisku stabilitāti, braucot lielā ātrumā. Tām ir augstāka cenas nekā citiem šīs autodaļas veidiem.
Ekspluatācija un nomaiņa: kas jums jāzina
- Izvairieties no mehāniskiem viencaurules izstrādājumu korpusa bojājumiem. Pat nelieli iespiedumi var izraisīt virzuļa kāta ieķīlēšanos. Bojājuma pazīmes ir samazināts klīrenss un intensīva kratīšanās braucot.
- Aukstajos gada mēnešos mēģiniet nobraukt pirmos 1–2 km ar nelielu ātrumu, lai ļautu eļļai sasilt līdz darba temperatūrai. Aukstumā tās viskozitāte kļūst daudz augstāka, kas palielina eļļas blīvējuma un vārstu sistēmas bojājumu risku. Šādus bojājumus ir diezgan grūti atklāt. Parasti tie izpaužas kā amortizācijas efektivitātes samazināšanās, kas pasliktina braukšanas komfortu.
- Nepārslogojiet savu automašīnu. Transportlīdzekļa maksimālās kravnesības pārsniegšana un bieža un ilga braukšana pa sliktas kvalitātes ceļiem izraisa eļļas putošanos. Tādēļ balstiekārtas statņi zaudē savas veiktspējas iespējas, ko var pamanīt arī, pasliktinoties braukšanas komfortam.
toprezervesdalas.lv: tikai augsti kvalitatīvas autodaļas
Mūsu interneta veikalā jūs vienmēr varat iegādāties izcili kvalitatīvus amortizatorus un balstiekārtas par pieejamu cenu. Mēs regulāri piedāvājam klientiem dažādas akcijas. Mūsu tīmekļa vietne ir ērti izmantojama. Vairumam preču tiek sniegts detalizēts apraksts. Pēc reģistrācijas jūs varat veikt pirkumus ar vienu vienīgu klikšķi. Mēs darām visu iespējamo, lai ātri apstrādātu pieprasījumus un nosūtītu pasūtījumus. Tādēļ pie mums ir viegli ietaupīt laiku un naudu.
Vairāk rezerves daļu no kategorijas Amortizācija
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizatora statne
- Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā plāksne, augšējā tapa
- Maksimālais garums [mm]: 537
- Minimālais garums [mm]: 377
- Amortizatora statnes ārējais diametrs [mm]: 50
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizators, Teleskopiskais amortizators
- Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere, augšējā tapa
- Balstiekārta: Tr. līdzekļiem ar standarta balstiekārtu
- Maksimālais garums [mm]: 633
- Minimālais garums [mm]: 379
- Virzuļa štoka diametrs [mm]: 15
- Amortizatora statnes ārējais diametrs [mm]: 51
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizatora statne
- Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā tapa
- Produktu līnija: - B4 OE Replacement
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizators nebalsta atsperi
- Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere, augšējā tapa
- Produktu līnija: TWIN
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
- Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā tapa, apakšējā tapa
- Diametrs [mm]: 45
- Virzuļa štoka diametrs [mm]: 15
- Skaits uz asi: 1
- Garums [mm]: 526, 369
- Ievērot tehniskos datus
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
- Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā tapa, apakšējā atvere
- Maksimālais garums [mm]: 650
- Minimālais garums [mm]: 390
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
- Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere, augšējā tapa
- Ievērot servisa informāciju
- Virzuļa štoka diametrs [mm]: 12,4, 13
- Masa [kg]: 1,700
- Garums [mm]: 370, 593
- Cauruma diametrs [mm]: 30
- Rekomendējamo piederumu artikula numurs: MK203, PK078
- Iepakojuma garums [cm]: 50,5
- Iepakojuma platums [cm]: 6,4
- Iepakojuma augstums [cm]: 6,4
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizatora statne
- Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā atvere, apakšējā atvere
- Maksimālais garums [mm]: 406
- Minimālais garums [mm]: 267
- Skaits uz asi: 2
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
- Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā tapa, apakšējā atvere
- Maksimālais garums [mm]: 637
- Minimālais garums [mm]: 409
- Garums [mm]: 648, 400
- Produktu līnija: TWIN
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizatora statne
- Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā tapa
- Diametrs [mm]: 50
- Virzuļa štoka diametrs [mm]: 22
- Skaits uz asi: 1
- Garums [mm]: 525, 355
- Ievērot tehniskos datus
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizatora statne
- Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere, augšējā tapa
- Maksimālais garums [mm]: 709
- Minimālais garums [mm]: 473
- Virzuļa štoka diametrs [mm]: 12,5
- Neto svars [kg]: 2,15
- Uzstādīšanas puse: Priekšējais tilts pa kreisi, Priekšējais tilts pa labi
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizatora statne
- Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā tapa, apakšējā skava
- Balstiekārta: Tr. līdzekļiem ar standarta balstiekārtu
- Vertikālās caurules diametrs [mm]: 22
- Cauruma diametrs [mm]: 32
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu, regulējams
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizators nebalsta atsperi, Teleskopiskais amortizators
- Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā atvere, apakšējā atvere
- Balstiekārta: Tr. līdzekļiem bez elektr. amortizatoru regulēšanas
- maināmi tikai pārī
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
- Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere, augšējā atvere
- Maksimālais garums [mm]: 468
- Minimālais garums [mm]: 315
- Virzuļa štoka diametrs [mm]: 12,5
- Neto svars [kg]: 1,7
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
- Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā tapa, apakšējā atvere
- Maksimālais garums [mm]: 615
- Minimālais garums [mm]: 364
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Teleskopiskais amortizators
- Amortizators-Stiprināšanas veids: augšējā tapa, apakšējā tapa
- Produktu līnija: - B4 OE Replacement
- Uzstādīšanas puse: Aizmugurējais tilts
- Amortizatora sistēma: Divu cauruļu
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizators nebalsta atsperi
- Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere, augšējā tapa
- Tr. līdzekļa aprīkojums: Tr. līdzekļiem bez klīrensa regulēšanas sistēmas
- Amortizatora statnes ārējais diametrs [mm]: 50
- Amortizatora veids: Gāzes spiediens
- Amortizatora konstrukcija: Amortizatora statne
- Amortizators-Stiprināšanas veids: apakšējā atvere, augšējā tapa
- Maksimālais garums [mm]: 593
- Minimālais garums [mm]: 359
- Virzuļa štoka diametrs [mm]: 12,5
- Neto svars [kg]: 1,55